.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فضا را براي حضور گردشگران نوروزي فراهم كنيد

استاندار مازندران گفت: دستگاه‌های مسئول مسیر جاده‌ها را از زباله‌ها پاک‌سازی کرده و فضا را برای حضور گردشگران و مسافران در ایام نوروز فراهم کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری، سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران صبح امروز در جلسه شورای اداری استان با بیان این مطلب که ۳۲ سال عمر انقلاب به برکت تاسی و تبعیت جانانه مردم از امام و رهبری‌ست، گفت: تلاش مسئولین استان، بستر ساز حضور پرنشاط مردم در برنامه‌های بزرگداشت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی‌ست و افتتاح پروژه‌ها در این ایام عمق دلدادگی ایشان را تعمیق خواهد بخشید.
طاهایی بیان کرد: انتظار اینست که فرمانداران، روسای دانشگاه‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی که با اقشار اجتماعی سرو کار دارند، با تدبیر و روشنگری در جذب مخاطب و حضور پرشور آنها اهتمام کنند. وی افزود: داشتن استانی بانشاط تر و آبادتر همراهی و همدلی تمامی مسئولین را می‌طلبد.
استاندار در این جلسه که باحضور رییس سازمان بازرسی کشور برگزار شد، به تغییر برخی مدیران استانی اشاره‌ای داشت و گفت: برخی تغییرات به تدبیر وزرای مربوطه و بعضی دیگر بنا به تقاضای خود مدیران بوده است.
وی از حضور وزیر آموزش و پرورش در ساری به عنوان سخنران روز ۲۲ بهمن خبر داد و اذعان داشت: تمامی دستگاه‌ها در حد توان و بضاعت خود برای تعالی سازمان آموزش و پرورش استان اهتمام داشته باشند.
طاهایی در خصوص زباله های کنار جاده‌های استان خطاب به مدیر کل راه و ترابری، خاطر نشان کرد: با همکاری فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و اداره کل روستایی استانداری مسیر جاده‌ها را از زباله‌ها پاک‌سازی کرده وفضا را برای حضور گردشگران ومسافران در ایام نوروز فراهم کنید.
وی با تاکید بر حل مشکل فرزندان شاهد استان، عنوان کرد: ۳۱۷ فرزند شهید جویای کار در استان هستند و حدود یک سوم آنان نیز مجرند لذا مسئولین در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.
پیگیری نامه‌های ‌مردمی سفر سوم ریاست جمهور به مازندران موضوع دیگر مورد تاکید استاندار بود که در این راستا گفت: بیش از ۱۹۱ هزار نامه‌ مردمی طی این سفر جمع‌آوری گردید که براساس آمار دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری تاکنون ۱۶۹ هزار نامه بازگشایی شد و مابقی در دست اقدام قرار دارد.
طاهایی به افتتاح پل روگذر ولی‌عصر ساری در دهه فجر اشاره داشت و تصریح کرد: در این ایام نمایشگاه کتاب با حضور ناشران در زمینه‌های مختلف در مرکز استان دایر خواهد شد.
وی پیش بینی بودجه سال آتی استان را ۱۹۹ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از سرجمع بودجه سال ۹۰،حدود هفتاد میلیارد تومان به عنوان تعهدات سه سفر هیات دولت به مازندران در نظر گرفته شده است.
استاندار یادآور شد: تعهداتی در بودجه سال ۱۳۹۰ وجود دارد که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تا تصویب نهایی بودجه در وزارتخانه‌‌ها آن را پیگیری کنند. وی همچنین از مسئولین استانی خواست تا بر مصرف سوخت استان نظارت جدی داشته باشند.
در ادامه حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، رییس کل بازرسی کشور فرصت شناسی و شکار فرصت‌ها را از شاخص‌های مدیریت استراتژیک دانست و گفت: انقلاب اسلامی توانسته در عرصه جهانی و بین‌المللی موقعیت‌های فراهم شده را به خوبی رصد کند و در جهت مکتب انقلابی‌مان به خدمت بگیرد.
وی به سند چشم انداز توسعه جمهوری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: اینکه مقام معظم رهبری از دولت حمایت همه جانبه می کند به دلیل خدمت صادقانه شبانه روزی رییس هیات دولت برای رسیدن به چشم انداز است.
پورمحمدی با اشاره به انجام سفر های استانی هیات دولت، اظهار داشت: در این سفر ها مصوبات زیادی مطرح می شود که مدیران استانی باید اولویت بندی کنند.
وی تلاش شبانه روزی رییس جمهور و دولت را نعمت و سرمایه دانست وگفت: مصوبات بسیارخوبی دراستان های کشور به تصویب رسیده است که همه آنها برای پیشرفت وآبادانی لازم است.
پورمحمدی بر استفاده درست مدیران از فرصت‌ها تاکید داشت وافزود: مسئول باید در دستگاه اجرایی ابتدا با شناخت داشته‌های زیر مجموعه خود، ضرورت ها را بشناسد و بر اساس آن برنامه‌ریزی کند.
وی با اشاره به اینکه کنترل باید از درون هر دستگاه آغاز شود، تصریح کرد: انتقاد وچالش ها مدیریت را تقویت می کند و درعین شفاف نمودن عملکرد دستگاه ها، موجب اعتماد مردم به مسئولین می شود.
وی افزود: مدیران در استان ها بر اساس اولویت، نیاز منطقه و اعتبارات در اختیار خود نسبت به اجرای مصوبات دولت اقدام کنند و براساس زمان بندی که برای هر پروژه تعریف می شود، آنها را عملیاتی نمایند. وی افزود: باید منابع پس از بررسی همه جانبه و اولویت بندی، هزینه شود.
گفتنی‌ست در پایان این جلسه ضمن تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام امام‌قلی‌پور، فتحیان به عنوان مدیر کل جدید بازرسی استان مازندران معرفی شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.